środa, 7 maja 2014

Rowerowe gadżety - bezpieczeństwo na rowerze



Sezon rowerowy już się rozpoczął. Pogoda sprzyja, więc cała rodzina może wybrać się na wspaniałą przejażdżkę, piknik i dłuższą wyprawę poza miasto. Moje maluchy uwielbiają taką zdrową rozrywkę, jest to okazja, by uciec od telewizora i komputera i pobyć razem na łonie natury. Zawsze jednak dbam przede wszystkim o bezpieczeństwo na rowerze. Dzisiaj podpowiem Wam jak przygotować małego rowerzystę czy rowerzystkę do takiej wyprawy. Ruszamy!                                                            DZWONEK - TRĄBKA ROWEROWA CARS



Nawet na rowerze dziewczynka może być piękną księżniczką, a chłopczyk może poczuć się jak wielki rajdowiec. Za pomocą akcesoriów, jakie zapewniają maluchom bezpieczeństwo, można jednocześnie przenieść ich w świat fantazji i ulubionych bajek. Wystarczy wybrać to, czym maluch się interesuje. W przypadku starszych dzieci, warto dać im trochę swobody. Ja uwielbiam patrzeć jak mój mały rowerzysta sam planuje swoje wyposażenie…

Kask i ochraniacze, rękawiczki

Kask oraz ochraniacze, a także rękawiczki to podstawa w bezpieczeństwie na rowerze. Ja wybieram kaski, które można dopasować dokładnie do kształtu główki dziecka, muszą też posiadać odpowiednią wentylację. W ten sposób zapewniam synowi pełną ochronę w czasie jazdy. Kaski są uniwersalne, przydają się w czasie jazdy na rowerze, hulajnodze, rolkach, itd. Mój syn jest pełen energii, a wiadomo, że nauka jazdy na rowerze jest czasami obarczona ryzykiem upadku i zdobycia kolejnych siniaków. Dlatego wyposażam go zawsze w wygodne bajkowe ochraniacze na kolana i łokcie. Dzięki temu jego zabawa może być bardziej beztroska, a ja jestem spokojna. W czasie jazdy na rowerze, dłonie dzieci mogą się pocić, zwłaszcza, gdy jest ciepło. Żeby uniknąć przykrych niespodzianek z kierownicą, do wyposażenia moich małych rowerzystów, dokładam jeszcze rękawiczki, rodem z bajek Disneya. I gotowe!

Bajkowe akcesoria na rowerze

Oczywiście gotowe dla mnie, bo dzieci jak to dzieci, nigdy nie mają dość. Rower musi cały kipieć ich ulubionymi bajkami. W związku z tym zaopatrujemy się jeszcze w kolorowe, bajkowe bidony, fantazyjne trąbki i dzwonki rowerowe, a także wygodne pokrowce na siodełka. Zwieńczeniem rowerowego wyposażenia jest koszyczek, w którym moja córka chowa swoje skarby. Tak przygotowani ruszamy na wycieczkę rowerową, zakończoną piknikiem. Co i Wam polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz