środa, 14 maja 2014

Tworzymy pierwszą dziecięcą wyprawkę – odcinek drugi



Powracam z kolejnymi wskazówkami dotyczącymi pierwszej wyprawki. Wbrew pozorom maluch zaraz po urodzeniu potrzebuje całkiem sporo ubrań i akcesoriów, dzięki którym można o niego odpowiednio zadbać. Dzisiaj pokażę Wam, co jest potrzebne w momencie, gdy będziemy już z niemowlakiem wychodzić na spacery.

łóżeczko Ola sosna



Wyposażenie do snu i na spacer to ważny element dziecięcej wyprawki. Warto tutaj także pamiętać o wysokiej jakości pościeli i innych elementów. Ja zawsze wybieram polskie wyroby i naturalne tkaniny, jakie nie spowodują żadnych uczuleń na ciele dziecka, a wiadomo, że skóra jest w pierwszych miesiącach życia niezwykle wrażliwa. Wybór wysokiej jakości kocyka jest szczególnie ważny, wiadomo, że dzieci kochają swoje kocyki i długo nie mogą się z nimi rozstać. Tak właśnie jest w przypadku moich rozrabiaków.


Ruszamy na spacer

W czasie spacerów wszystkie maluchy świata są spokojne, a często także zasypiają bez problemu. Dla mnie ten czas chodzenia z wózkiem był świetnym relaksem także dla siebie. Trzeba jedynie stworzyć swojemu dziecku komfortowe warunki, by mogło bez problemu spać. Przyda się tutaj na pewno ciepły kocyk, specjalna pościel do wózka, a także dobrym pomysłem jest rożek, który w moim przypadku świetnie się sprawdził także w momencie karmienia.

A teraz układamy malucha do snu

Łóżeczko to najważniejsze miejsce dla dziecka w pierwszych miesiącach życia. Ja zdecydowałam się na kilka sztuk prześcieradeł bawełnianych, jakie są praktyczne i komfortowe w użyciu, a jednocześnie dostępne w wielu ciekawych wzorach i kolorach, więc można wszystko sobie dopasować do wystroju dziecięcego pokoju. Nie zdecydowałam się na ściereczki, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem okazały się pieluszki tetrowe, których warto kupić całkiem sporo. Nie można zapomnieć także o podkładach ceratowych, jakie dla mnie były wybawieniem i ułatwieniem w codziennej pielęgnacji malucha i przewijaniu, dlatego polecam każdemu taką opcję.

Lista zakupów:

2 kocyki,

1-2 rożki,

2-3 sztuki pościeli do wózka,

2 -3prześcieradła do łóżeczka,

10-15 pieluszek tetrowych,

3-4 podkłady ceratowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz